borta bra men hemma bäst

Då var man äntligen hemma igen då :) Jag tycker att jag har varit borta på tok för mycket det här sommarlovet!
Inatt kom jag hem från familjens semestertripp i Laholm, Halmstad. Huset som vi bodde i låg ute på landet, bara åkrar runt omkring och 5 km från närmaste affär! Så då har man provat på livet som lantis också. Jag föredrar  stadslivet. Och om du precis som jag tänker att det alltid är sol och varmt på västkusten, tänk om!
På torsdagen kom mina kusiner förbi och det var enda gången vi badade i bajsvattnet. Som sagt så kom jag hem inatt för jag åkte med mina kusiner och det var skapligt trångt i bilen när vi startade, och inte blev det mer plats efter att min moster skulle in på Gekås och handla. men finns det hjärterum så finns det stjärterum :) Jag slipper även höra allt tjafs som alltid blir när familjen ska åka bil. Charlie och Sofie bråkar alltit om någonting. Antingen om vem som ska sitta vart, den ena har fötterna för nära den andras huvud, väskan står på för nära eller att det är för högt ljud på mp3:n, you name it! Jag tror faktiskt aldrig att vi har åkt bil någonstan utan att det har börjat bråka.

Nästa vecka är det ju Katrineholms veckan, eller den kanske börjar idag? Hur som helst så är den ju lite av sommarens höjdpunkt. Jag hoppas verkligen att karusellen Twister finns, det är min och elins favorit! :)

/S 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, fy fan jag har det likadant i bilen. Victor och Frida bråkar alltid, och det är om samma saker! Småsyskon, vad ska man ha dom till?

2007-08-05 @ 10:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0