do you know what it feels like?

Var ett tag sedan jag skrev men det beror på att jag är hos min pappa och där är datorn kaputt! Pappa snackar om att köpa en ny, jag röstar positivt!

Idag började vi filma på rörlig-bild lektionen och det var fettkul :) jag kom även på några riktigt bra idéer^^
Eftersom det var månsfiskgratäng i skolan tog jag och elin hojjarna till Venizia ;D det blev en kebabtallrik och en cola för oss båda. Riktigt smarrigt! Försenade till svenskan blev vi också^^

Har en negativ känsla av att jag kommer bli sjuk inom en snar framtid :/ men jag har inte alls lust eller tid med det!

I fredags var jag på fest hemma hos tvillingarna :) Det är alltid lika trevligt! och som jag hade hoppats på blev det en kanonkväll :D

Ikväll är det sista Morden i Midsomer :( det betyder att sommaren är över och att vi går mot mörkare tider, det är negativt! Om jag fick bestämma skulle det vara sommar året om. Skulle ju inte vara helt fel att bo i Kalifornien asså ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0