I want candy

Det är lördag, den sista lördagen på sommarlovet 2007, och jag har inte ätit en enda godisbit på hela dagen! men det blir det snart ändring på, ska nämligen åka till specce och köpa lite gottgott nu :) Bättre sent än aldrig.

Snart har man en ny telefon också =) efter mycket tvekande hit och dit (min beslutsångest är inte att leka med) har jag äntligen bestämt mig för en sony ericsson W580i. Sen är det det där med vilken färg man ska ha men eftersom den svarta inte har kommit ut än så får det nog bli den gråa, men den är också snygg :) Kanske snyggare? ;D äsch, nu börjar jag vela igen! svart, grå? svart, grå? svart, grå? Sånt som visar sig.

/S
vi ska nog få det bra tillsammans

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha så det blev en ny mobil iaf =) jag vill också!

2007-08-18 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0