jag ser väl vad jag ser

Snart dags för en ny utomhusbio! Kvällens film heter Dreamgirls och vi hoppas att den förgyller vår afton :) Oj, vad överklass det där lät ^^
Söndagens film, Bortspolad, bjöd på en del skratt. Fast jag tror att jag garvade mest år Antons skratt x) haha.

Igår var jag i Norrköping med hanna och emma P! snart kan man inte säga emma "P" längre så jag tar varje tillfälle i akt ;) Åter till det relevanta. Taxi kicki körde oss till norrköping och vi inleddde med shopping, eller ja emma P shoppade. Hanna N (inte alls lika roligt) och sofie K (något roligare) fönstershoppade mest ;)
Till luch åt vi chickenkebab och det var otroligt gott! har de inte det i stan någonstans? 
När klockan närmade sig sex begav vi oss till Vasaparken och Rix fm- festivalen :) Wiee! Markolioo var helt klart den mest underhållande artisten, eller vad sägs om detta?
-Hör ni där bak?
-JA
-Hör ni där bak?
-JA!!
-Det var ett jävla konstigt ställe att höra på tycker jag.

Sedan kom pappa LG och hämtade oss ;D "Era bortskämda bitchar" som natta uttryckte det x) haha!
Kvällen/natten bestod av mingel på stan =)
Tack för en underbar dag! <3  

Man får ju gå hem när man vill

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi.

2007-08-10 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0