Klockrena skämt

-En toffel, jag prövar!?
-Kliv inte på mitt virvelmarsvin!

En av mina och elins roliga historier på vårt band "Klockrena skämt". På det bandet har vi samlat våra egna roliga historier, inget kopierat här inte. Vi spelade in det för flera år sedan och det är fortfarnade lika kul att lyssna på :) Tror till och med att vi spelade upp bandet för klassen i sexan...?

Idag blir det Djulö en stund på eftrmiddagen, bäst att passa på innan skolan börjar.
Ikväll är det träning och den måste jag gå på även om jag inte har så stor lust. På ledarmötet igår fick jag veta att jag ska börja träna på söndagar också, asså då blir det träning 3 ggr i veckan! Nu börjar det bli lite för seriöst. Får se hur länge jag pallar.

Nu måste jag duscha innan jag åker ner till djulö! och idag blir det vollyboll =)

-Har du varit på McDonald's?
-Nej, jag har varit på Ronald McDonald's restaurang.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0