Stora förändringar på gång

Söndagar har en tendens till att vara tråkiga och ångestfyllda och den här söndagen är inget undantag.
Skolan närmar sig, om 3 dagar är vi tillbaka där vi slutade i början av juni. Skillnaden är att nu är det hösttermin, vilket innebär mörkare och kallare dagar. Men jag försöker att se det från den ljusasidan! Höstterminen är inte lika lång som vårterminen.

Snart ska jag cykla till Hanna. Hon ska hjälpa mig att göra något åt mitt utseende d.v.s klippa mig :) men det blir inga stora förändringar, bara toppa lite.
I kväll är det ledarmöte på ekbacken klockan 18? vilken koll jag har x) Vi får hoppas att Hanna kan bekräfta mina tankar.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0