sväva som en fjäril, stick som ett bi

Idag drar Katrineholmsveckan igång! Den roligaste veckan i stan på hela sommaren och med sol & värme blir den ännu bättre :) vi hoppas på det bästa!

Ikväll blir det mys i stadsparken med vännerna. Bortspolad tror jag filmen heter som de ska visa, tecknad men whatever det är ju asmysigt med utomhusbio :) Hanna skulle ta med sig filt eller vad var det vi sa? bäst att jag också tar med mig än för säkerthets skull ;D

Igår var jag ute med hanna och ida. Vi tog en sväng på stan men sen ringde våra vänner från fredriks fest och ville träffa oss och då är det klart att man ställer upp! ;) sagt och gjort, vi tog bikarna och begav oss mot nävertorp. Sen blev det stan igen och sen äntligen hem till min sköna säng :)

/S                                                                                         
                                                                               
vissa stunder saknar man


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw

2007-08-05 @ 18:41:24
URL: http://hannapannautankanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0