That don't kill me can only make me stronger

Då var första skolveckan slut, eller ja egentligen har vi ju inte gått en hel vecka men det räcker med tre dagar. Jag är redan trött på det^^
Idag hade vi vår första NO lektoin. Började med att vi gick ut och plockade 10 olika sorter blad / örter. Jag och elin råkade ta två likadana så vi fick bara ihop 9 styckan, attans! ;)
Dagen fortsatte med mentorstid och vi diskuterade om en eventuell fest som klassen ska kirra ihop, får se hur det blir med det.
På matten jobbade jag ovanligt effektivt. Ligger före planeringen = stolt! haha, nej men det är ju bra för då kan man slappa en lektion utan att komma efter :)
På lunchen satt vi i matsalen och studerade de nya ettorna ^^ diskret naturligtvis!
Eftermiddagen bestod av en väldigt lång medielektion med allas vår Lars :)

Nu ska jag packa det nödvändigaste och sen bege mig hem till min kära far. Vecka 35 är en "pappa-vecka"
Ikväll blir det tvillingarnas place :) Jag känner på mig att det kommer bli en toppenkväll. Jag menar, det blir ju vad man gör det till ^^

Hanna slutar aldrig överraska mig. Igår när jag ringde henne på mobilen säger hon lite halvt förtvivlad:
- men vart är min mobiltelefon!?
några sekunders tystnad....
- just det, jag pratar ju i den! x)
Andreas, du kan skriva med mig på "alla som börjar bli oroliga för Hanna- listan"

Btw, så har jag sålt Rudolf nu. Känns ju lite vemodigt men min nya telefon (har inet något namn på den än) är en väldigt bra ersättare! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0