äh vi skiter i det

Min fredag var mycket trevlig :) Eller ja, kanske inte skolan men sen flöt det på.
Naturkunskapsprovet gick bra och jag och elin redigerade klart filmen på median. På matten lekte vi hela lektionen och mitt lag vann :)

Efter skolan åkte jag och elin ner på stan för att inhandla lite fler julklappar. När vi var klara med det träffade jag dennis. Först gick vi och köpte fika och sen gick vi hem till honom och åt upp det ;D Eftersom båda jag ocg dennis är tävlingsmänniskor var vi tvugna att tävla när vi åt^^ Den som först slickade sig runt munnen när vi åt vaniljmunk förlorade. Jag är säker på att han fuskade men det förnekade han starkt. Vi moffade även i oss negerbollar och den som först visslade vann. Jag förlorade ganska stort. När han började vissla hade jag halva bollen kvar xD men det berodde på att jag skrattade hela tiden! Han hann även med att bli medlem på vetgirig ;)

Klockan åtta skjutsade pappa mig till Mange och där var det folkrikt :) Jag hade en toppen kväll även fast jag fick mig en öldusch! Klockan två åkte jag hem med Adams mamma, vilket gjorde att jag sparade pengar :) Väl i stan tänkte jag träffa folk men så blev det inte. Det var typ inte en kotte ute. Efter att jag hade stått och snackat med olle en stund gick jag hem och sov :)

Idag hade jag tänkt att crissi och jag skulle ner på stan och köpa elins julklapp men det blir på måndag istället. Så vad ska jag göra idag? Jag är öppen för förslag till kvällen :)

/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0