and I, all I really want is you

Nu sitter jag här och lyssnar på en Gavin DeGrew skiva :) Han är grym!

Jag har nyss skickat in mitt samhällskunskapsarbete som skulle ha varit inlämnat för en vecka sen (A) men bättre sent än aldrig som jag brukar säga. Det måste vara mitt motto när det gäller skolan xD men seriöst, jag skjuter alltid upp på allting. Ibland fööör långt också.
Men nu kan jag stryka det arbetat från "arbeten-som-ska-vara-inne-innan-jul"-listan. Skönt! Ett bekymmer mindre.

Ingen träning för mig ikväll. Jag har drabbats av en fruktansvärd huvudvärk :/
Inte mår jag bättre av att det har regnat hela dagen! URK!

/S

Kommentarer
Postat av: nyyyyyyyberg

ja stefan har ju nått för sjuttonåriga tjejer som pratar med honom =D

2007-12-12 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0