det blir aldrig samma sak

Inatt sov jag själv i huset. Det var debut (eller debatt som hanna föredrar att säga^^) haha ;) men det gick fin fint! Dennis joinade mig på kvällen. Vi kollade på hundtricket och åt popcorn :) det var riktigt trevligt!

Första advent idag då. Varje dag är ett steg närmare julafton och nyår! :) men det känns även som att varje dag är ett steg längre ifrån dig :'(
Började kolla på filmen "In the land of women" idag med Adam Brody men så slutade ljudet att fungera efter en timme och eftersom jag inte hade någon text så var det omöjligt att kolla klart. Så jävla osportsligt!

/S
- du har ett popcorn där
- jag vet, nu kör vi
xD




 


Kommentarer
Postat av: jessica

NYÅR :D

2007-12-02 @ 16:23:21
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0