efterlängtat jullov

Då var halva gymnasietiden avklarad!

Idag var det jullekar som stod på schemat :) En riktigt trevlig avslutning. Man tävlade klassvis och min kära klass kom på en väl förstjänad fjärde plats.
När tävlingarna var slut fikade vi med mplo1 och vi lärde dem även fotleken :) Det är en intern lek i klassen, riktigt rolig!

Efter skolan gick jag och elin hem till crissi där vi fikade (blir mycker fika dessa dagar) och bytte julklappar :) Jag fick ett par bruna linser, uppskattas! :)

På kvällen kollade jag på bonde söker fru. Man blir så avundsjuk när man ser att de är lyckliga tillsammans :P Varför kan de inte göra ett program som heter "Sofie söker pojkvän". Det tycker jag skulle vara kul. Intressant att se hur många brev jag skulle på in.

sofie - titta, fan vad snygg han är!
elin - ja men vad heter han då?
sofie - det är det jag inte vet, och det är det som är så jävla spännande!
Sant, han är grymt snygg! xD

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, kommit på namnet än eller?

2007-12-20 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0