fest på den!

fredag
Efter en trevlig middag i valla tog vi bussen in till storstan. På bussen träffade jag alexandra, hon är alltis lika härlig :)
När vi kom in till stan bar det av hem till tvillingarna :) Jag och elin hade köpt chokladkalendrar till dem, vilket uppskattades. När vi kom till dem var de andra tjejerna redan där och en timme efter vår ankomst anlände killarna :) Nu var festen i full gång!
Jag hade verkligen en jätterolig kväll, roligaste på länge :) Tack!
 Felicia övernattade hos mig och vi kom hem skapligt. Inte för att vi somna tidigt men vi var ju hemma iaf.

lördag
Idag har hanna färgat håret på mig. Resultatet blev mörkare än vad jag hade förväntat mig och det känns ovant att se sig i spegeln. Men man vänjer sig :)

Nu ska jag gå till ica och köpa en cola!

/S

1 månad

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en underbar kväll! :D

2007-12-02 @ 00:52:13
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0