high fiiiive

Nu har jag sminkat mig, bara håret kvar och sen är jag klar för att cykla till kyrkan och kolla när Ida ska krönas till katrineholms lucia :) *stolt*
Men innan det ska jag börja kolla på Harry Potter, måste bli klar med det arbetet den här veckan.

Igår hade jag tänkt att ha en lugn hemmakväll med popcorn och en bra film men det blev ändrade planer. Klockan halv elva ringde elin och sa att jag skulle komma på fest. Sagt ocg gjort, jag tog cykeln och bikade över till håkansson på norr. Det var väl mer än chillkväll än fest måste jag säga. Fast det kan också vara trevligt. Däs stod för efterfesten och ajg var hemma runt halv fem. Då var det sängen på dirr!

men som sagt, harry potter nu.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0