I predict the seasons to go unchanged

Jag hann aldrig skriva blogg igår, katastrooof! (med samma uttal som Axel i wk). Anledningen till att jag inte hann var juluppvisningen för Katrineholmsgymnasternas föräldrar. Överlag gick uppvisningen bra, det är när man ska börja gå in på enskilda detaljer det där bra ordet kan ifrågasättas. Därför väljer jag att inte gå in på dessa detaljer ;D
Mina ungar var också med och visade upp sina talanger^^
När uppvisningen var klar gjorde vi en hinna-hem-till-House-undanplockning så jag behövde inte bryta min tradition :) Varje tisdag klockan 21 sitter jag i soffan med cocacola (viktigt att det är just cocacola) och popcorn och njuter i 55 minuter av den under bara Dr. House (:

Idag läste jag i tidningen att de som är sent ute med att handla julklappar får betala mer (vet ej om det stämmer) men då bestämde jag mig för att vara ute i god tid. Sagt och gjort, jag ringde pappa och bad om pengar och eftermiddagen spenderades med elin på stan för att julhandla. Jag fick ihop några julklappar som jag är stolt över så nu är det bara två personer kvar att köpa till :P

Idag kom även jag och elin fram till att hon är mer ett "y" och jag är mer ett "x". Varken hon eller jag är så intresserade av att jobba på mattelektionerna^^

Nu lyssnar jag på ett band som jag och elin gjorde när vi var 6 år. Det är väldigt underhållande! Vi sjunger både covers och egenskrivna låtar xD

/S


Kommentarer
Postat av: y:et

a det är något bland det bästa jag äger det där kasettbandet. mycket värdefullt..det bara e det!

2007-12-12 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0