julen 2007

julafton
Förmiddagen spenderades hemma hos pappa. Vi åt mat och öppnade julklappar :) Jag fick en röd digetalkamera =) jag är nöjd! Efter att vi hade moffat julmat åkte vi hem till mamma. Där kollade vi på kalle anka, ett måste! Jag tycker att Djungelboken är bäst ^^ och så när mössen sjunger förstås, det är en annan favorit :) Kusinerna kom förbi en stund och då blev det ännu mer fika och mat. Det är sjukt vad mycket man äter under julen. Självklart blev det julklappsöppning också :) Orkar inte skriva allt jag fick men jag är nöjd :) Och nu till det sjukaste av allt! Vilken idiot har kommit på att de ska sända Andra Avenyn på julafton!? Ingen Svensson Svennson liksom. Vad är det för jävla stil? Det är ju alltid Svenson Svensson på julafton! Ett stort misstag.

juldagen
Vi fortsätter med traditionerna. På förmiddagen åkte vi till Conny och Bettan, Stefans pappa och fru. Där är Stefan syskon med familjer. Som alltid fick vi kalkon och potatis. Det är skönt att slippa julbordet :) Till efterrätt fick vi marängswisch, som alltid! Det gillar jag. Man ska hålla på traditionerna.
På kvällen åkte vi hem till Johan och Maria och där var alla mina kusiner :) Jag har en väldigt rolig släkt så jag ser alltid fram emot juldagen xD men det här gången var jag inte där så länge. Efter julklappsöppningen drog jag, Martin och Daniel hem till Allex och förfestade lite. Eller ja, Allex och Marcus var fulla redan när vi kom ^^ Vi drog vidare på fest till Crissi :) Där var det riktigt trevligt och jag måste säga att jag hade verkligen en toppenkväll :)

/S

Kommentarer
Postat av: Ida Plantin

sofie! jag åt också kalkon och potatis på juldagen, haha sammanträffande ;)

2007-12-26 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0