movies

Det blev mycket film igår kväll. Vid sju cyklade jag hem till crissi där gamla klasskamraten bea redan befann sig. Det var kul att se henne igen eftersom vi inte har träffast på över ett år. Hon bor numera nere i skåne så ni kan ju tänka er att hon inte har kvar sina vanliga dialekt. Jag vet inte vad jag ska kalla den nya, den är en blandning av lite allt möjligt ^^ Vi kollade på flashdance och det var faktiskt första gången jag såg den :) Den var bra.
Efter filmen mötte jag dennis och vi gick hem till mig. Då blev det armageddon som förgyllade kvällen/natten. Det blev en sen natt igår också alltså. Inte bra att vända på dygnen sådär. Så därför ställer jag min klocka på morgonen för att jag ska vara trött på kvällen men det funkar inte. Jag är ändå pigg som en mört när jag skulle behöva sova. Jag har levt med mig själv i snart 18 år med förstår mig ändå inte på mig xD

Idag var jag ner en sväng på stan med min kära mor. Jag köpte nya skor och en drös med strumpbyxor. Lika bra att köpa när vi ändå är igång, som mamma sa. Det var ju hennes pengar som försvann inte mina. Sedan gick vi upp till mormor och då åt jag skinkpaj och sallad. Fruktansvärt gott! En och annan kärleksmums gick också ner :)
Jag lånade filmen heartbreak hotel av henne så den ska jag se ikväll :) jag ska även se american history x som börjar 00.10 på ettan. Det verkar bli sent inatt också (A)

Imorgon förmiddag ska jag och hanna ner på stan för jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon, panik!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0