något måste du väl klara av

Idag drog jag med mig dennis på stan för att kolla efter ett par pumps till nyår och strumpbyxor. Stackare, han fick bara gå och kolla på tjejsaker men han klagade inte, tror faktiskt att han tyckte att det var lite roligt ;) Vi har iaf kommit på att vi har inte samma smak när det gäller kläder. Det var inte mycket vi båda kom överens om att det var snyggt ^^ haha. När dennis började bli hungrig gick vi och åt på venezia. Deras kebabtallrik är uan tvekan den bästa i stan! 

Jag ska snart cykla till jessica och stephanie :) Elin kommer förbi mig och sen har vi sälle dit. BPH ;) internt, men ingen sommar utan bph! Ivana kommer också till tvillingarna och sen blir det singstar hela natten lång ? xD mitt mål för kvällen är att bli hes ^^

o.a.o.
/S

Kommentarer
Postat av: Ida Plantin

hittade du pumpsen ? :D

2007-12-28 @ 20:03:21
Postat av: steph'

lätt att det blir singstar hela natten, och hesa ska vi bli! :D

2007-12-28 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0