punkt

Igår var jag hemma hos Marita och planerade inför det nya gympaåret. Det gick bra och det bjöds på gott fika, eller vad säger du evelina? ;) HAHA, shit vad vi garvade xD Evelina tålde inte något av fikat så jag, emelie och evelina började asgarva! Egentligen var det ju inte roligt men ni vet hur det är, börjar man skratta kan man inte sluta xD så där satt vi och tjöt av skratt och tårarna rann. När man precis hade lugnat ner sig började någon annan skratta så stackars marita trodde säkert att vi skrattade åt henne (a)

Idag skulle jag och lillebror köpa julklapp till pappa men det får bli imorgon ist. Vi är för lata för att cykla upp till onoff.

/S


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHA, fy fan va kul, jag blir tårögd xD

2007-12-22 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0