sitt inte lottlös

Ofta de inte har en enda musmatta på onoff! Vad är det här? Vad ska jag nu köpa till pappa i julklapp? Det är lika svaråt varje år och nu när han säger att han vill ha en musmatta så finns det inte. Katastrof! Och han tror ju bergis att han ska få en också xD sorry pappa, det blir strumpor i år också.

Igår var jag och kusin martin i duveholmshallen och kollade på fotboll. Vi kollade när bie mötte flen och den matchen gick ju som förväntat. Förslust för bie. När matchen var slut joinade Bäck oss och vi kollade på när valla spelade. Efter den matchen gick vi ner till stan, bara för att martin har busskort vill väl inte jag och bäck slösa 10 kroner när man kan gå i den fina naturen, eller hur var det? Vi gick till Venezia och käkade kebabtallrik, eller ja inte bäck han tog en hawaii. Det blev en liten diskusion där mellan oss för att han föredrar tydligen tunna pizzor. Konstiga människor det finns^^ Det ska vara tjock och mjuk deg annars kan det lika gärna va! På vägen hem skulle jag köpa bingolotter till mig och martin, japp vi ska spela idag, men de hade stängt så jag måste kirra det idag istället.  Klockan 19.15 tar jag bussen till valla och hem till martin. Alexandra ska också joina oss på uppersittarkvällen. Jag ser fram emot det :)
Jag åter kommer när jag har blivit miljonär eller iaf har vunnit en bil xD

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0