sooooft

Självklart var jag tvungen att gå på söders och tallås luciatåg imorse eftersom min kära vän  Stephanie Wahlberg var lucia. Hon var lika vacker som alltid :)
Efter luciståget, som för övrigt var ovanligt kort, gick jag och mitt sällskap elin tillbaka till skolan. På vägen träffade vi Piaz och den ensamvargen joinade oss :)
Tillbaka på skolan och vi hade lektion i 50 minuter innan vi gick ner på stan för att äta kebabtallrik på Venizia^^ Alltid lika smarrigt ;)
På idrotten höll Filip i lektionen och vi körde ett boxningspass. Du kan hockeyhaja att det var jobbigt!

Nu ska jag cykla ner till hallen och ha julavslutning med mina barn. Efter det är det plugga inför provet imorgon som gäller.

Tack och hej, leverpastej.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0