stockholm

Idag tog jag och min bästa vän 10.16 tåget till huvudstaden för lite shopping :) Fast jag började shoppa redan innan vi gled in i stockholm. Jag hade nämligen slut på hårspray så jag fick kila in på åhlens här hemma i kära katrineholm och köpa mig en ny sådan. Sen fixade jag håret på tågstationen. Det funkade det också.
Väl på tåget var det ont om sittplatser men jag och elin hittade ett par sköna platser i 1:a klass :)
I stockholm var det mycket folk som vanligt men eftersom det är rea var det något extremt. Inne på gina tricot kunde man knappt röra sig. Det var helt sjukt! och kön till provhytten var inte att leka med. Därför provade jag min klänning, som jag för övrigt köpte, framför en spegel i butiken. Man jag valde att behålla linnet på till skillnad från den stora tjejen som valde att stå i bara bh. Ingen vacker syn. Innan tåget gick hem hann vi kolla igenom en hel del affärer, både en och två gånger, och det blev några påsar :) Trots att det var en väldigt rolig dag så var det skönt när man fick sätta sig på tåget hem. Mina fötter värkte någe sjukt. Vi träffade min favorit tvillingar, anna, emma och ivana på stationen så vi hade sälle på resan hem :)

Nu har jag nyss kommit ur ett varmt och härligt bad :) Jag förstår inte varför jag inte badar oftare när jag ändå har badkar, det är ju sjuktskönt. Det är väl antagligen för att jag aldrig har tid. Men nu när jag är själv hemma behöver jag bara tänka på mig själv och inte stressa. Asnice äre!

Nu ska jag kolla igenom vad jag har köpt idag, hoppas jag inte får ångest över något xD
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0