ur världen

Om två veckor har jag jullov den här tiden, så jävla skönt! Innan dess har jag några arbeten som måste in. Jag har lite panik, ja. Idag gjorde jag iaf två prov, ett i engelska och ett i religion, då var det ur världen.

Efter skolan gick jag och elin en snabbis på stan och bestämde vad vi skulle köpa till crissi. Då var det också ur världen. Eller ja, vi har ju inte köpt det än men vi vet ju vad vi ska köpa :) så det räknas som ur världen^^

När jag ändå var på stan passade jag på att gå hem till mormor. Det är alltid lika trevligt att träffa henne :) Självklart bjöd hon på kärleksmums. Vi kollade på idol-repriser och hon tycker tydligen att bebisarna i början är väldigt roliga xD det var speciellt en som skrattade och varje gång hon såg den skrattade hon lika mycket själv. Vi pratade även om en hel del saker, mormor Rose-Marie är bra att prata med.

Nu sitter jag här och ska snart kolla på Harry Potter för då har jag det ur världen. Det är för ett skolarbete :P

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0