vem har fuckat rutan

Fredagen spenderade jag med elin, emma och mia :) Kvällen började med film hemma hos mig. Vi kollade på Beck - I guds namn. Jag och emma hade redan sett den men vi offrade oss för efterblivna elin ;) När filmen var slut gick vi ner på stan och drack varmchoklad som nattvandrarna serverade :) Vi kollade också in "nya" McDonald's. Jag tycker att det är ltie häftigt ^^
Efter att vi hade träffat lite folk och kim hade sagt "vem har fuckat rutan" 3½ gånger (internt mellan mig och elin) så drog jag hem :)

Idag ska jag ner till duveholmshallen och kolla fotboll med martin :) det var så vi sa iaf men jag vet inte om han hinner vakna? xD

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0