you can stand under my umbrella

Vilket sommarväder det är... eller inte! var f'n är solen och värmen!? om det ska fortsätta såhär lär man ju regna bort...

I går var det middag hemma hos elin :) Tacos! sen hyrde vi en film som heter "are you scared". Som det hörs på namnet var det en skräckfilm och eftersom jag inte är så förtjust i sånna filmer satt jag vid datorn istället, lite mobbad jag vet (A) men jag led inte av det ;) Sen blev det bråttom till stan eftersom felicia och buken skulle med bussen. Hade håll när vi kom till stan xD Ja, jag har kortare ben än alla andra, vilket gör att jag måste anstränga mig mer när det går fort! När jag hade följt dem till bussen mötte jag pontus. Alltid lika kul att träffa den pojken :)

På tisdag blir det Risbäck för min och Elins del. Back in town 21 juli.

Nu ska jag kolla på The Guardian, har höga förväntningar på den filmen!



Har nyss kollat klart på filmen och herrejävlar vad jag grät i slutet! Då menar jag inte att det kommer några tårar från ögonen utan jag stor böla! det var ju så sorgligt. Filmen levde verkligen upp till mina förväntningar :) och som jag trodde påminde den lite om Armageddon. Har ni inte sett någon av de filmerna? Gört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0