födelsedagsbarn

Vad är det för dag idag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag för det är Sofies födelsedag hurra, hurra, hurra HURRA!

Då var man 17 år då :) bara ett år kvar och sen är man 18, känns riktigt bra faktiskt! Det har varit en riktigt bra dag idag och vädret kan man ju absolut inte klaga på. I skolan fikade vi och jag hade faktiskt bakat en kladdkaka som jag hade med mig :D alla tyckte att den var god men varför skulle den inte vara det liksom? (A)
På eftermiddagen kom elin och crissi hem till mig och fikade. Jag fick en jättesöt blomma av crissi och trosor av elin och imorgon får jag en till sak av elin och de andra brudarna. Har ingen aning om vad det är och det gör mig skitnervös! :P

På kvällen kom kusinerna + mormor och firade mig :) Fick en hel del presenter och jag tycker faktiskt om alla!
Det har varit en kanondag med andra ord! =) nu måste man vänta ett helt år tills man fyller igen...

BTW, så är jag nyfriserad :) Har lite blondare hår och kortare :P Det är Hanna som är så duktig med saxen. Tackar!

skolavslutning imorgon 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var väl inget ;)

2007-06-11 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0