gå inte vilse för då kan ni komma bort

Idag fyller världens bästa Emma sweet sixteen, grattis!

Träningsvärk idag? Inte så farligt faktiskt. Jag ansträngde mig väl inte tillräckligt på träningen igår, eller jo jag ansträngde mig visst det! (vissa stunder) Egentligen är det Vilsta idag med men jag måste vara hemma och ta hand om hunden. Inte för att det gör mig så väldans mycket men Lotta hade varit gladare :P
HAHA och Hanna blev idiot förklarad som vanligt ;) Olle berättade något för Hanna som slutade med Parken och Hanna typ jaha? förstod inte riktigt och då sa Olle: asså vi har en Park här i Eskilstuna som heter Parken Zoo om du inte visste det. men jo Hanna visste det!
När vi kom hem från Eskilstuna var det bara att byta om till bikini fort som attan och sen power walkade jag ner till djulö med hanna och ida. Elin var redan där ni vi kom och hon hade fått vänta en stund för vi gick visst inte lika fort som det var tänkt. Det blev ett snabbt dopp för det var skapligt kallt i vattnet. Kan bero på att det har varit dåligt väder i flera dagar och att klockan var över nio på kvällen. Vi gick saktare hem och pratade om mycket saker :) Smidde lite planer för sommarlovet.

I lördags var jag på födelsedagsmiddag hemma hos Emma. Vi åt, pratade, spelade kubb och kollade på film. En väldigt trevlig kväll :) Jag och Hanna gick hem och då gick vi genom stan och oj vad mycket folk det var ute. Eller vad säger du Hanna, hann du hälsa på alla fem som vi mötte?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag blir alltid idiotförklarad, men jag fattar inte varför, för jag är ju rätt smart ju. om man tänker efter. haha! jaa gudars va folk ;) kom knappt fram, typ som på nyår ju!

2007-06-25 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0