I can do what she can do so much better

Helgen börjar lida mot sitt slut men jag har faktiskt hunnit med en hel del :)
Fredag: Kom från skolan redan klockan 12! Eftersom jag redan har läst klart matte A ver det ingen idé att gå på mattelektionen och arbetsmiljön var inställd, så det fanns ingen anledning att vara kvar. Jag och Elin tog en vända på stan och jag införskaffade mig ett par super söta skor :)
Fredagskvällen spenderade jag med Emma, Hanna, Elin, Charlie och Simon =) Vi var först hemma hos mig och kollade på Hundtricket och sen drog vi hem till Simon och spelade Pratmakarna, det är alltid lika roligt! 
I all sin hast:
Hanna: Stad i Österrike!?
Sofie: Schweiz! (ja, jag vet att det är ett land , det bara slank ur mig)
ASGARV!
Hanna: Idiot, det ska vara Amsterdam!
Sofie: Amsterdam ligger ju för fan i Holland!
ASGARV!
För er som aldrig har spelat Pratmakarna vill jag förklara att det går på tid, man måste vara snabb och då blir det lätt lite tokigt! xD

Lördag: Dagen tillbringade jag i Norrköping med min bästa vän och min kära far :) Jag hade tänk att jag skulle köpa en massa billiga linnen/tröjor till somaren men så hittade jag ett par skitsnygga Diesel-jeans och då blev det inte mycket pengar över, men en klänning och ett linne blev det också :) Nöjd? Som fan ;)
På kvällen grillade jag med min favorit. Det var riktigt mysigt och Simon och Charlie kom ner och joyinade oss! Alltid lika trevligt att umgås med dem. Det blev ju en hel del skvaller ;)

Söndag: Idag har jag skrivit ett religionsarbete på datorn. Skönt att ha det gjort! Sen har jag börjar läsa i min engelsbok som ska vara klar imorgon, det kommer ju inte jag vara men vi läser ju faktiskt engelska A en termin till. Jag har även hunnit med att sola lite :)

Nu är det inte långt kvar till jag fyller! 5 dagar för att vara exakt! Vet du inte vad du ska köpa? Här kommer en önskelista ;)
*Lotusar - tror att det är paxat av Hanna ;)
*Kontant kort
*Mascara
*Puder
*Badlakan
*svarta&vita Björn Borg trosor
*armband
*spännen
Det är det jag kan komma på just nu. Men jag blir glad vad jag än får! :)

Elin tycker att jag har blivit snällare, hon sa det i fredags ;)
Elin: Vad snäll du har blivit. Först fick jag många Toffifee, sen har du köpt ett hår spänne till mig och jag slipper följa med och hämta kebabtallriken.
Jag gör mitt bästa! ;)

6 dagar kvar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0