is this what I have to go through

Det finns många ord som kan beskriva de två senaste dagarna: tråkiga, sega, onödiga, kalla, you name it!
Alla tre Hanna, Emma och Elin går kurs lör, sön, mån, tis och det betyder att det är långsamma dagar för  Sofie. Jag ska gå kursen på tisdag och då får jag äntligen träffa dem igen :) Det låter som att de har varit bortresta i en vecka, men det är faktiskt så det känns att vara utan sina vänner flera dagar. Nu ska ni ju inte tro att de är dem enda vännerna jag har men de är dem bästa vännerna jag har!

Idag har jag tvättat fönster, så tråkigt har jag haft! jag har även kollat på film Ondskan och True lies blev det den här gången. Fast det har ju även varit så tråkigt väder så jag har inte haft så stor lust att hitta på något. Om vädret är bättre imorgon ska försöka hitta på något.

Det var min helg det! Blev inte en så lång eller intressant blogg men ni vet ju anledningen: brist på aktiviteter!

What am I to do when
I can't touch you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0