isn't it funny

Hur lyckas man bli sjuk på sommaren? Jag har lyckats med det! :/ and it sucks! dock, skiter jag i att näsan rinner och att halsen hurtar och roar mig ändå :) onödigt att slösa bort sina sommarlovsdagar på att vara inne och tycka synd om sig själv för att man har drabbats av en förkylning , dumheter!

Igår var det skolavslutning för niorna i stan men den avslutningen blev ju inte lika lyckad som den i lördags. med risk för att låta gammal: "det var ett riktigt hundväder!" men varför heter det hundväder egentligen? hundar gillar ju inte heller regn, inte min hund iaf. Wierd*
Jag och Hanna tog bikarna och drog en sväng på stan, helt i onödan. eller okej, några var roliga att träffa :)

Ikväll ska gympagänget hem till Lotta men jag fick nyss veta att vi inte ska äta någon kebab, skandal! vad är det för jävla stil? vi äter ju alltid kebab hos lotta! haha. Kollade på hundtricket idag :) har kvar några repliker i hjärnan ;) eller om jag ska vara helt ärlig så har jag alltid alla repliker i hjärnan! det blir lätt så när man har sett filmen ett antal gånger, men vadå, man tröttnar ju aldrig!

Nu börjar OC om fyra minuter och det får inte missas! + att jag ska äta pizza till. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0