jag vill inte falla

Jag har nyss tagit en behövlig dusch. Var nämligen ute på min längsta cykeltur ever imorse. Jag och Emma cyklade från Marmis, 1.4 mil! att tilläga är att vi bara hade en cykel och eftersom det är jag som har de starkaste benmusklerna var det jag som fick skjutsa :P Fett jobbigt! men det gick skapligt fort ändå eller vad sägs om 48 min? ;)
Dumma som vi är så åkte vi ut till Charlie igår kväll men hade ingen aning om hur vi skulle komma hem (A) vi hade ställt in oss på att knalla mitt i natten och de tyckte ju killarna var jävligt roligt. (har att göra med en liten insident som hände i tisdags). men vem fan är fitt for fight klockan halv två på natten?? Emma och jag insåg att det inte var någon rolig idé att gå hem så vi sleepade over istället :) myspys!

Nu ska jag sova en stund så jag är pigg och glad när Sandra kommer =)


-Vad ska det vara för färg på den då?

-Vilken mysig sak
-Det kallas duntäcke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0