läsvärt

tog från emmas blogg

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
yes
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ehh.. ska man komma ihåg sånt? eftersom jag var ett sådant friskt barn åt jag nog inga speciella vitaminer, räckte med dem i mjölken
Vad åt du senast?
frulle, bestående av flingor, äppelmos och mjölk
Har du fått någon komplimang idag?
nej, men dagen är inte slut än ;)
Har du varit med i en rättegång?
bara i en teater, men rättegång som rättegång
Är du polare med grannarna? 
Råttan (som vi har valt att kalla honom) vänder bort huvudet när man ses i trappuppgången, så nej!
Vilka språk pratar din mamma?
vilka? det är bara svenska hon pratar flytande och sen kan hon väl lite engelska, men betoning på lite
Vilka länder har du bott i?
sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
i måndags
Har du däckat/spytt för att du druckit?
svar nej!
Har du något husdjur?
en katt, en hund (minifåret). räknas dammråttorna?
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha nej xD
Har du varit på stranden?
well dah! vad gör man på sommaren? Djulöbeatch in my heart ;)
Minns du dina/din musiklärares namn?
klart att jag gör! Birgitta (fisken) och Bosse
Hur bra är din syn?
utan anmärkning
Har du varit på ett party?
det kan du skriva upp!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
aldrig!
Har du varit utomlands?
japp, mallorca och danmark
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har bara varit på ett, så det. och shit vad jag garvade när prästen sjöng xD
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
vet inte men jag tänker inte prova
Var är dina syskon just nu? 
i Västervik
Vad var den senaste drömmen som du minns?
haha, den är inget vi talar högt om
Vem ringde dig senast?
charlie stenberg
Vilken tid gick du upp imorse?
45 minuter efter klockan ringde
Vad ska du göra i helgen?
umgås med min sysling som kommer och förhoppningsvis festa/grilla
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Men då.. Aa om du vill? från challe
När var du riktigt sjuk senast?
jag har nyss blivit friskt från en två veckors förkylning
När såg du en kändis senast? Vem var det?
ser inte kändisar så ofta så det var i mars då jag var på Darins konsert
Vad finns i din bakficka?
ingenting
Har du färglinser?
ett par bruna :)
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov!
Vad är det första du gör på morgonen?
går upp ur sängen..
Vad ska du göra efter det här?
äta tacopaj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0