midsommar

Varför ska det alltid regna på midsommar? jag blir så trött!
Över till något roligare, jag älskar midsommar-mat :) Sill, potatis, gräddfil och gräslök... yummi!
Ikväll ska jag till Crissi och roa mig ;) senare på kvällen hoppas jag att det är roligt folk ute, om inte så blir det ju det när vi kommer ut :P

Den här veckan har gått sjukt långsamt! men det är ju bra för då blir sommarlovet längre :)
I onsdags var det Pizza-time! jag, hanna, mia och elin betällde pizza/kebabtallrik från Pizzeria Katrineholm och sen satte vi oss på en filt i stadsparken och åt xD haha! Emma kom när vi väntade på maten och då fick hon en pizza gratis för att han som gjorde pizzorna hade gjort fel pizza så då var den över. "Där hade du tur Annika"
Jag sov över hos Elin på kvällen och jag vet inte hur länge sen det var jag sov där, övet ett år! Det är ju skamligt! Vi kollade på Sunes sommar :)

I går var jag med Elin och Crissi. Vi sjöng SingStar och spelade Buzz :) Jag ledde enda till sista omgången, jag fick nöja mig med en andraplats. men ni vet hur ramsan går: ettan förlora, tvåan vann.. När jag och elin var något yngre visste vi inte riktigt hur den ramsan gick så vi hittade på en egen, skriver inte upp den eftersom det kanske var en ganska ointressant nyhet.

Nu ska jag äta glass och jordgubbar för andra gånen idag! :)

Jag är bra på att göra mig ful
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0