sommarlov

Ett års väntan är över, sommarlovet har börjat!
För att citera den vanligaste frågan i sportvärlden: Hur känns det?
Det känns så himla härligt, äntligen! Vi kom till skolan klockan 10 och då körde vi filmfrågesport (som alltid) bara för att treorna skulle få vinna någon gång (de har aldrig vunnit) men de vann inte den här gången heller ;) Attans bananer! MP2 är ena rackare på det där asså! ;)
Senare åt några från min klass i stadsparken. Kebabtallrik för min del :) Sen är det klart att man kollar när studenterna åker i sina vagnar =) shit vad kul, bara två år kvar ;)

Nu ska jag börja förbereda mig för kvällen, mycket inplanerat!
' få presenter
' fika
' festa
' träffa folk
det kommer att bli såå kul!

nu är vi där igen

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0