Sommartider

Igår var det ledarkurs hela dagen i Duveholmshallen. Det var faktiskt helt okej att gå den kursen, den var rolig :) Nu får jag passa på volt och det ska vi börja köra med tjejerna i höst :) Förra sommaren gick jag baskursen i 5 dagar och det var verkligen pain in the ass!
När man kom hem igår var man verkligen helt slut. Jag satte mig i soffan för att vila lite men det slutade ju med att jag sov i två timmar :P Vaknade lagom till House =) det är ju för bra asså! tyvärr, var det sista avsnittet för säsongen men det var ändå bra för då slipper jag ha beslutångest nästa tisdag kl 21. Nu kan jag titta på Morden i Midsomer utan att missa House :D för en gångs skull har de lyckats med att lägga tvprogrammen rätt.

Nu ska jag ner på stan och handla födelsedagspresenter till Emma och Frida :) får se vad jag hittar på ;)

- Jag är trött på att vara ensam! jag vill hitta en tjej, jag vill bli kär!
- Vet du vad problemet med dig är? det är att du är kär i kärleken, förstår du vad jag menar?
- Ja då är jag ju kär i nåt, jippi!
- Bra då var det problemet löst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0