what goes around comes around

Igår var det bal för söders nior och Emma var verkligen jättefin, som alltid :) Jag och Hanna kollade förbi och man längtade ju tillbaka.
Sen cyklade vi (eller jag cyklade och hanna satt på pakethållarn) till Sandbäcken för att kolla på lillbrorsans skolavslutning. På vägen dit kom det en cyklist som körde väldigt fort, det var en sådan där tävlingscyklist. Ni vet att man kan bli sådär rädd när det dyker upp något helt plötsligt ? så blev det för mig DÅ! jag kollade bakåt och där kom han i världens fart. Jag blev verkligen skiträdd och fick fram ett jätteroligt ljud, två stycken på köpet xD och cyklisten ursäktade sig när han hade kört förbi med en vinkning och jag och hanna började verkligen asgarva! sen skrattade vi åt det sista biten till sandbäcken och sen kommer nästa skrattattack! Hanna skulle vara snäll och gå av cykeln så att jag kunde parkera den och då hoppar hon av i farten och man hör ett "riitsch" Hennes leggings fastnade och hon fick ett stort hål i baken! xD som tur hängde klänningen över så att det inte syndes men fan vad jag garva! HAHA xD Hanna, you made my day!
När vi sedan står och kollar på avslutningen börjar det spöregna mitt i Britt-Maries tal ;) alla får panik och börjar skrika, det blev verkligen panik! Britt-Marie försöker hålla sitt tal ändå men hon inser tillslut att det inte är någon som lyssnar så hon önskar alla ett bra sommarlov och så slutade sandbäckensskolavslutning 2007. Ingen Brollans orkester! :O det som jag hade sett fram emot. Nu måste man vänta ett helt år! :/

Idag gick jag upp klockan halv åtta. Jag hade ställt klockan på sju men vet inte vad som hände, den ringde iaf inte? tur att crissi skickade sms annars hade jag missat tallås avslutning ;) Mia gick ut nian :) efter avslutningen gick vi och fikade. Alla (jag, elin och mia) beställde Fanta och negerboll, ganska komiskt. men det var bara jag som åt upp min ;)

btw, så är jag förkyld :/ skit boring! hur lyckas man bli sjuk på sommarn liksom? men jag har tagit en treo, köpt halstabletter och snorpapper så nu är jag fitt for fight ;)

Nu ska jag fixa mig iordning, ska ut en sväng ikväll och gratta alla nior till sommarlovet :) själv har man ju haft det i 4 dagar redan ;)

samma brud i tre år, vad är problemet?

Hannas hål xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0