ingen säger sluta, ingen säger gör så

Nu sitter jag faktiskt och pluggar. Det händer inte alltför ofta, det är därför jag får göra allt nu när det bara är två veckor kvar i skolan. Fatta, 2 VECKOR och sen har man gått ut ettan! Det är helt sjukt! Snart står man där med en studentmössa :P

Skoldagen började med TEA och vi fixade med våra brandbilar som vi kommer äga skolansdag med! Shara fick färg på sig, vem är förvånad? Den här gången var det en av hennes vita skor som fick röd färg på sig. Resten av skoldagen gick hon runt med en vit och en rosa sko. Jag tror att hon sa något om att hon skulle lägga skona i klor när hon kom hem?
På idrotten fortsatte vi i "skolansdag-andan". Vi gjorde en dans eftersom att min klass har anmält sig i talangjakten. Om det var ett smart val får vi se på onsdag. Från att inte ha ett skit, så hade vi 1 ½ timme senare, en dans och positioner :) Det kallar jag: Hard work, work!

Efter skolan gick / cyklade jag och Elin ner på stan en snabbis. Hon köpte en vattenfast mascara och jag beställde hem ett par skor. Jag ska få dem av mormor när jag fyller :) De är ett par svarta vans från Vagabond, jättefina :) För er som inte vet vad ni ska köpa till mig så kan jag lägga ut min önskelista senare i veckan ;) Födelsedagen närmar sig nu. 8 juni blir Sofie 17 år!

Men vad är det för  väder vi har i Katrineholm?? Det är ju för tusan 28 maj och bara 8 skoldagar kvar till sommarlovet och det blåser, regnar och är förbannat kallt! Serri, jag hade vantar och halsduk på mig idag. Så dåligt väder är det! Ge mig sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0