Killar är skit!

Jag låter rubriken tala för sig själv.

Igår var det planerat att ALLA skulle träffas men blev det så? Naturligtvis inte! Det blev bara jag, Elin, Maria och Hanna. Tur att vi fyra är bra på att roa oss ändå ;) Vi grillade nere vid djulö. Det var vi och utlänningarna xD Maria fick fart på elden med hjälp av några deciliter tändväska :P Sen var det bara att lägga köttet på det otroligt ofräscha gallret, men lite skit rensar magen! Jag grillade en hamburgare även fast det inte såg ut som en. Den gick lite sönder och liknade väl mest en kyckling tillslut :P Hanna fick sig ett gott skratt iaf ;) Det blev många härliga kommentarer under grillningen och den mest använda var Elins: "Aska är det renaste som finns". CD-spelare hade vi också med oss :) Det enda som saknades för att det skulle vara en toppenkväll var FOLK!
Senare drog vi hem till mig och kollade på Sunes sommar =) den filmen är ju för bra asså. Garvade hela tiden! xD
Robin och Ziken kom förbi och vi gick hem till Robin och hoppade studsmatta :) Jag, Simon och Ziken hade även ett ganska seriöst snack på altanen, men det är hemligt (A) 
Det var väl en helt okej kväll men jag hade hoppats på att den skulle vara roligare.

Idag har jag varit på Backavallen och kollat när lillbrorsan spelade fotboll. Ett mål klämde han till med! :) Jag vill kolla på fotboll ikväll också men det är ingen som är sugen att henka :/ nu förstår jag hur rauti kände igår :P



Det blev fotboll ändå :P Hela tre stycken fick jag med mig! Jag, Jonna, Elin och Carro åkte till Bie för att se när de mötte KSK. Jag vet inte vad det blev för resultat exakt men Bie förlorade med några mål.. Inte mycke kötta ikväll inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta, jag har en bra anleding
för att jag inte var med juue!

2007-05-27 @ 19:55:06
URL: http://emmaps.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahhahaha, hamburgaren xD asså, det var rätt kul igår iaf om man tänker efter. Det dög =)

2007-05-27 @ 23:09:34
Postat av: HeatoN

Sofie das serious blogger?

2007-05-30 @ 10:27:35
URL: http://blacksnake.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0