kom och ta mig

Idag var det den roligaste skoldagen på den här terminen, lätt! Det var Skolansdag vilket innebär att (alla) på skolan klär ut sig till något som har med årets tema att göra och sen gör man massa roliga saker hela dagen. Årets tema var schlager och mina klassvar utklädda till Brandsta city släckers. Ni som tycker att det är en dålig utklädnad bör tänka om för vi vann nämligen priset som årets bäst utklädda klass! Priset var en T-shirt :P Som jag nämnde tidigare var vi anmälda till talangjakten och vi genomförde vårt dansnummer galant! ;) Bära eller brista? Det bar! :) Det känns ju lite dumt om vi skulle vinna alla tävlingar så det var inte mer än rättvist att förtstapriset gick till tjejerna i SP1D. De var faktiskt bäst! ^^
Sen var det ju tårttävlingen också :) Vår tårta var en brandsläckare, assnygg! och hör och häpna, vi vann! Wieehoo! En fika för hela klassen på Sultans var första priset + en after egiht choklad. Storslam för MPL01 alltså!

Nu ska jag åka på teater i Tallåsaulan. Har egentligen inte så stor lust eftersom jag är osminkad och håret är kaos men eftersom det är lillbrorsan som är med offrar jag mig :)

Klassen

image2

Tårtan

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0