så lätt som en plätt, som en liten plutt

Dagen började bra, sovmorgon! Det innebar att dagens första lektion var svenska och jag redovisade. Jag argumenterade mot godisförsöljning på skolor. I verkligheten är jag för men det är lättare att argumentera emot :P Nu är iaf det klart så nu har jag bara fördjupningsarbetet kvar i svenska. Skönt!
På idrotten ville inte jag, Elin, Frida och Sara spela Badminton eftersom vi har gjort det mer än 10 ggr den här terminen, så vi gick upp till Backavallen och hoppade höjdhopp och kastade kula. Mycket roligare =)

Hela eftermiddagen har jag pluggat! Det är mycket som ska vara klart innan sommaren. Jag behöver verkligen sommarlov nu, är så himla skoltrött!

9 dagar kvar

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0