celebrationdinner

Igår var det, som sgat, celebrationdinner på Venezia. Jag vet inte om vi kan kalla det en lag middag med tanke på att vi inte var så särsklit många. För min del blev det en kebabtallrik :) Väldigt smarrigt!

När alla utom jag hade ätit klart gick vi förbi hemma hos lisa där det förbereddes för fest. Jag stannade en liten stund men sen åkte jag hem och lovade att komma tillbaka när jag hade fått bort den värsta vitlöks smaken. Sagt och gjort. Jag mötte jonna och carro på mcD och sen gick vi hem till lisa. Jag kan ju inte påstå att jag hade så kul eller kände särskilt många i början av kvällen men det där ordnade sig :) det gör det alltid på något konstigt vis. En av dem som gjorde min kväll var malin :) Det tackar vi för!

Idag funderar jag på att gå till friskis och träna. Det är tydligen gratis den här veckan. Gratis är gott :)

/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0