dubbelt upp

Jag vill börja med att gratta Stefan och Lyra på födelsedagen! Gustav Adolfs-tårta ska ätas inom kort :)

Turen har inte varit på min sida idag. Det började med att väckarklockan ringde klockan 7 (redan där är ju dagen förstörd) och jag var gryymttrött! På väg till skolan kom jag på att jag glömde mascaran, och det första jag gör när jag kommer till skolan är att låsa in mina nycklar i skåpet. Allt flöt verkligen på, noooot! x) Pappa fick komma med ett nytt lås till mig eftersom vaktmästaren var tvungen att knipsa upp det andra.
Vi slutade tidigare men det är ju inget märkvärdigt med det, nu måste jag ju plugga hemma istället. Lika bra att göra det på en gång så har man det överstökat. The first step is always the hardest.

Imorgon ska klassen luncha på Maistro :) Det ska bli riktigt trevlig och gott. Kebebtallrik ftw^^

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0