fan jonte det är kallt

Gårdags kvällen bjöd inte på det drag som jag och elin hade hoppats på. Efter att ha suttit på mitt rum i 3 timmar, vilket jag inte hade något emot, gled vi över till crissi. Där var det lite folk så det blev mys! :) Eftersom några skulle med bussen hem blev det även en sväng på stan och då träffade man ju också folk och det uppskattas alltid av en social sofie (:
Jag kan ju sammanfatta kvällen med ett ord, kall. och jag tror att min kära kusin martin är villig att hålla med mig^^

Kollade på filmen Step up idag. Den var asbra! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen med lurarna i öronen. Han nämligen uppdaterat min musik på mobilen ;)

Sov gott folket!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0