glida-på-en-fot-i-backen-killen made my day

Haha, jag måste berätta en sjukt rolig grej som hände idag på väg till skolan. HAHA jag garvar nu när jag bara tänker på det xD Efter Backavallen i dem där två småbackarna.. alla fattar vart jag menar? Bra! Då gick det två killar framför mig (nämner inte namnen). Att notera är att det är skapligt halt i backarna på morgonen, så jag som är smart gick naturligtvis på sidan om det hala, i gräset. Men det gjorde inte ena killen! De hade precis skilts för den ena svängde av och "huvudpersonen" tog sig an första backen. Och det gick ju felfritt, men sen kom stunden xD *asgarvar* Han gick med händerna i fickorna och plötsligt blev det halt och han liksom bara for upp med ena benet i luften samtidigt som han försökte hålla balansen för att inte ramla. Den foten han stod på liksom bara gled åt alla håll och kanter och det såg fan ut som att han stukade den. Efter ca 5 sekunder var han med båda fötterna på jorden igen, han ramlade alltså aldrig, men jag fick mig ett gott skratt iaf xD Jag gick och garvade hela vägen till skåpet! och jag garvar nästan lika mycket nu x)

På sista lektionen idag kom det två killar från LO och hade en föreläsning. De berättade att man är försäkrad till och från skolan och kom jag att tänka på vad som hade hänt på morgonen och att han kunde ha ramlat. Då började jag garva lika mycket igen! :P Jag försökte verkligen hålla mig för skratt men det gick bara inte. Så fort jag tänkte på det började jag skratta. Stackars killarna som hade föreläsningen trodde säkert att jag skrattade åt dem, inte min mening. Jag fick iaf arga blickar ifrån niclas (A)
Så där satt jag och gravade (och det bara rann tårar) för mig själv i 10 minuter. Fettkul! :)

Det har inte bara hänt roliga saker idag. Vi hade nationelt prov i engelska också. Förstadelen var klurig men jag gjorde mitt bästa = chansade på allt på sista sidan^^

Jag och elin har beställt våra biljetter till stockholm nu :) Den 27 december blire shopping!

/S
han gör mina tisdagskvällar :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, jag kan tänka mig att det måste ha sett jävligt roligt ut! xD

2007-11-27 @ 21:56:59
Postat av: Daniel

MIN BLOGG ÄR BÄTTRE ;)

2007-12-01 @ 03:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0