it's friday I'm in love

Dagen började med nationellt prov i engelska. Kan ju inte säga att det gick vidare bra, tyvärr.

På eftermiddagen hade vi finfrämmande i klassen. Malin kom förbi en stund :) Hon ritade en väldigt fin historia på tavlan, men den får hon stå för alldeles själv^^
Efter skolan knallade jag och elin ner på stan. Vi tog kort på allt och alla, väldigt roande :)

Nu ska jag duscha och fixa mig inför kvällens äventyr. Malin ska ringa mig när hon slutar jobba och då ska vi hitta på något roligt men vi vet inte riktigt vad än (A) sånt som visar sig.


- Det var ju Tanja.
- Vilken Tanja? Våran Tanja?
- Våran och våran, tack och lov inte men nog fan var det den Tanja.

/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0