jävla oflyt hela tiden

Man ska inte gå och kära ner sig, det blir bara problem. Då har jag ju lärt mig något nytt av det här, positivt.
Jag ser ju hellre att jag får kalla dig pojkvän istället för bara vän, men jag vänjer mig. Men du ska inte tro att jag inte tycker om dig, för det gör jag verkligen!
Men nu tänker jag inte skriva massa negativa saker här, ville bara lätta mitt hjärta lite. Life goes on! 

Just nu, i detta tillfälle, borde elin vara på väg till mig. Vi ska roa varandra ikväll och det lyckas vi ju alltid med :) Planerna var ju att vi skulle festa men sen kom det ett litet hinder, vi vet ingen fest x) en liten detalj så där bara men eftersom att jag och elin är pimp så hittar vi en :)

Nu ska jag duscha, vi kanske ses ikväll?
/S


Ida Plantin - Katrineholms Lucia 2007!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0