lördag

Igår tog vi halv sju bussen ut till stoffe i björkvik. En hel buss till stoffe x) Efter en lång bussresa med väldigt mycket sång var det dags att hoppa av och vandra den sista biten in i skogen. I början av kvällen var det lite dålig stämning men det ordnade upp sig och jag hade väldigt trevligt :) Klockan ett kom taxi-åsa och hämtade oss. När vi kom in till stan gick jag till Maistro och käkade upp carro och jonnas pizzakanter^^ De är som godast på natten!

Idag måste jag plugga. Jag har inte gjort det på hela lovet så det är på tiden, men det ska inte ta så lång tid hoppas jag. Förövrigt har jag ju inga planer för dagen så jag kan ju plugga hur mycket jag vill. men sen var det ju det där med att ha lust också. Jag är inte så insatt i det där med plugg.

Ikväll är det kanske på tiden att man tar det lungt? Har blivit ont med sånna kvällar det här lovet, men oj vad kul jag har haft :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0