trött

Jag sitter här och garvar åt pappa. Det går inte så bra för honom att ta bort kladdkakan från formen x) och arg blir han också, men kul är det! :)

Skoladagen idag var den tröttaste ever! På naturkunskapen försökte jag verkligen konsentrera mig för Rolands skull, han är så go :) men jag såg bara dubbelt av honom hela tiden x) ögonen liksom bara åkte ihop.
Och på svenskan gick det inte längre. Vi skulle läsa om Odysséen och då sprack allt. Med boken framför ansiktet (så inte sara såg) somnade jag. Känner att jag ska lägga mig tidigt ikväll.

När jag kom hem somnade jag i soffan till wild kids :)

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstår att du somnade till WK!, haha, det är inte så svårt =P

2007-11-06 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0