berit, jag vill ha en grön bakelse!

Igår blev det en lugn kväll. Min favorit kusin Martin kom förbi vid elva och då poppade vi popcorn och kollade på Hundtricket :) När filmen var slut följde jag med honom ner på stan där hans kompisar befann sig. Jag stannade en stund men sen gick jag hem till min sköna säng och somnade på dirr! :P

Nu sitter jag och kollar på idol-reprisen eftersom jag missade det i fredags. Jag vet ju redan vem som åker ut men jag måste se allas framträdanden :) och jag har ju mina favoriter!
När idol är slut ska jag göra en sallad som jag kan äta idag och förhoppningsvis blir det lite över som jag kan äta imorgon när jag är stressad innan träningen.
Ikväll är det träning och den får man inte missa! Nästa helg bär det av till Göteborg.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0