bertit jag vill se på skilda världar här, här jag vill se det

Då var mer än halva skolvecka avklarad! Känns underbart =) På fredag ska jag vara ledig så det är bara morgondagen kvar men den är jobbig :'( vi har historia i stort sett hela dagen. På tre torsdagar ska vi får ihop en nyhetsartikel och ett repotage om något i historien. Asjobbigt äre!
Vi hade prov in english todaaay! Gick rätt bra ändå. Hoppas det går bättre för mig på engelskan än vad det gjorde för marcus på matten^^

Efter skolan cyklade jag hem till dennis. Där var även marcus och vi kollade på Beck- det tysta skriket. Bra film. Jag tyckte att det var komiskt att en i filmen sa: jag såg väl vad jag såg. Haha, rudolf i sunes sommar (martin beck) säger ju: jag ser väl vad jag ser, i sune =) Ser ni kopplingen eller? x) 
Det är underhållande att umgås med killarna, de är ju så sjuka! På ett positivt sätt =) Extra kul var det att träffa marcus igen, känns som att det blir allt längre mellan våra möten. Inte bra! Tycker inte om att behöva sakna människor.

Jag hade världens ångest för att jag skulle behöva skriva en filmanalys om filmen fåglarna, men nu har jag fått reda på att vi ska skriva om dirty harry så NU har jag ännu mer ångest! Kommer inte ihåg ett skit om filmen och analysen ska vara inne på fredag! Har bara kvällen på mig panik!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0